Tuesday, April 23, 2019

Ny sommergarderobe start! - New Summer Wardrobe Start!

Inspireret af det gode vejr har jeg bestilt tid til fransk lak på tåneglene til næste pedicure. Jeg har også kigget på mit sommertøj, og der var faktisk ikke meget, der overlevede. Det er sjovt at se sit tøj, når en ny sæson begynder. Jeg falder altid over et eller to stykker tøj, der får mig til at udbryde: "Det gik du da ikke i!" Men det er jo de friske øjne, der så ser nu, og der er dog noget tilbage i skabet.

Men jeg havde kig på et par sandaler i pudderfarve, og jeg tog af sted for at prøve dem i dag - og det blev ikke dem! Det blev i stedet for et andet par pudderfarvede, som er så lette og så behagelige. Det er af vital betydning for mig, at mine sko er komfortable. Ellers får jeg får mange rynker i hovedet!

Jeg faldt også over et par helt almindelige lyse jeans. Sådan nogle har jeg ikke haft i et par år, men de passer til alt, der er i skabet.

Jeg skal have et par ting mere, men godt begyndt...Jeg skal nok opdatere.




Inspired of the good weather I have ordered a French lacquer for my toe nails at the next pedicure. I have also looked through all my summer clothes, and there is not a lot left. It is weird to see your clothes, when a new season starts. I always find one og two pieces, which makes me burst out: "I didn't wear that last year, did I!". But it is probably the fresh eyes seeing the truth, but there is still some items left in the closet.

My eye had caught a photo in a magazine of a pair of powder colored sandals, and I went to see them today - and they weren't the 'ones'. Instead I found another pair of sandal in powder color, and they are so light and comfortable. Having feet, which feels happy is essential to me. Otherwise I grow too many wrinkles in my face!

I also found a pair of totally ordinary off white jeans. I haven't had a pair like that for years, but they match everything in my closet.

I need a few things more, but a good start... I will keep you updated.

No comments:

Post a Comment