Thursday, December 10, 2015

En julepause - A Christmas Break

Jeg har lige taget en lille pause fra julen og 'lavet' lidt sommer.
I sidste uge så jeg pludselig for alvor mit badeværelse. Kender I det, når man pludselig åbner øjnene og rent faktisk SER!?
Mit badeværelse er meget lille, så bruseforhænget er stort set det eneste, jeg kan gøre noget med! Og det gamle forhæng trængte virkelig til en udskiftning. Trængte virkelig!
Så i morges tog jeg brusebad i en birkeskov! Det piffede humøret op!

Det er fra Marimekko og hedder 'Kaiku'.
It is from Marimekko and the nake is 'Kaiku'.

I have just taken a small break from Christmas and 'created' a bit of summer.
All of a sudden last week I objectively looked at my bathroom. Do you know the feeling, when you just SEE something for real!?
My bathroom is very small, so the shower curtain is mainly the one thing, that I can do something with, and the old curtain really needed replacement. Really needed!
So this morning I showered in a birch forest! It really perked my mood!

No comments:

Post a Comment