Saturday, December 12, 2015

Forberedelse til 2016 - Preparing for 2016

Lige nu juler jeg slet ikke. Til gengæld sidder jeg og forbereder en ide, som jeg har tænkt over længe, og som jeg nu har bestemt skal løbe af stablen i 2016!

 Jeg vil lægge en OPRYDNINGS-GUIDE på bloggen i hele januar måned 3 gange om ugen. 

Hvis man har lyst til at følge Guiden, vil man, når man kommer til slutningen af januar have fået så meget plads i skabe og skuffer, at det både kan ses og føles. Ikke kun fysisk, men også psykisk.

Jeg håber selvfølgelig, at I vil være med og glæder mig til at høre fra jer. 



Right now I am doing anything Christmas-like. Instead I am sitting preparing for a project, which I have thought about for a long time, and I have now decided that itwill take place in the start of 2016.

I am going to launch a ANTI-CLUTTER-GUIDE here on the blog during January 3 times a week.

If you feel like following the Guide, you will, when you get to the end of January, have so much space on shelves and in drawers, that it can be seen as well as felt. Physically as well as mentally.

I hope that you will join, and I am looking forward to hearing from you.

No comments:

Post a Comment