Thursday, September 3, 2015

Lidt nørdet? - A bit of a Nerd?

Ja, ja, jeg ved det godt. Det er nørdet, men jeg elsker det! Nystrøget sengetøj! Jeg kan også godt lide at stryge det, og jeg ser tv eller hører radio, mens jeg gør det. Total zen. Hele huset lugter så rent og frisk, og det gør sengetøjet også, når jeg lægger det på.

Billederne ser ud, som om jeg er fanatisk med orden, men det er jeg faktisk ikke. Det vil jeg komme tilbage til en af dagene.



Yes, yes, I know. I am a bit of a nerd, but I love it! Ironed crisp bedlinens! I also like to iron it. I watch tv og listen to music, while I do it. Total zen! The whole house smells so clean and fresh, and so does the linnen, when I put it on.

The photos look as if I am fanatic about order, but actually I am not. I will come back to that one of the next days.

No comments:

Post a Comment