Thursday, July 17, 2014

En moderne kunstner - A Modern Artist

Sommeren er kommet tilbage, og i dag lammede varmen mig lidt. Heldigvis kom postbudet med en pakke. Med bøger! Jeg elsker bøger, og jeg læser alt: Skønlitteratur, biografier, krimier, fagbøger, og jeg havde bestilt 2 bøger af den samme forfatter, der ikke kommer ind under nogle af disse gengrer. På omslaget står der, at han en forfatter og kunstner, hvilket alt sammen er lige meget, for han er ret genial. Jeg har læst den første bog, taget noter, helt sikkert lært noget og grinet ret meget. Hvad mere kan man bede om fra en bog? Følg linket Austin Kleon, og bliv underholdt.


The summer is back, and today the heat paralyzed me a bit. Luckily the postman came with a package. With books! I love books, and I read everything: Fiction, criminal stories, biographies, books about different kinds of crafts, and to day I had ordered 2 book of the same writer, which doesn't hit any of these areas. On the book is written that he is an writer and artist, which really doesn't matter, because he is quite brilliant. I have read the first book, taken notes, definitely learned something, and laughed a lot. Can you ask for more in a book? Look up Austin Kleon and enjoy.

No comments:

Post a Comment