Friday, July 18, 2014

Arbejdsdisciplin - Work Discipline

Nogle af os skriver to-do lister, og jeg skriver en om aften for den efterfølgende dag. Alligevel sker det somme tider, at jeg kigger tilbage på en dag og siger: Hvor blev tiden af, og hvad lavede jeg egentlig? Inspireret af Austin Kleon's bog, som jeg omtalte i går, har jeg lavet en to-do-bog. En bog, hvor jeg ikke kun skriver, hvad jeg skal, men også hvad jeg rent faktisk har gjort. Jeg krydser af. For ofte laver jeg meget mere, end der står på listen, og noget af den tid kan godt gå fra det, jeg egentlig havde sat mig for. Så nu må vi se, om denne metode ændrer noget. Det er da værd at prøve, og jeg holder jer opdatede.


Some of us write to-do lists, and I write one every evening for the following day. Anyway, sometimes it happens that I look back on the day and ask myself: Where did the time go, and what did I actually do? Inspired by Austin Kleon's book, which I wrote about yesterday, I have made a to-do book. A book where I write, not only what I am going to do, but also what I have done, because often I get a lot more done than planned, and some of that time is often taken from the tasks I actually had planned to do. So now we will se, if this method changes anything. It is worth trying, and I will keep you updated.

No comments:

Post a Comment