Wednesday, November 13, 2013

Det papirløse samfund - The Paperless Society

Min computer på arbejde 'døde' i går. I første omgang forsøgte IT-afdelingen at genoplive den, men i morges efter flere forsøg måtte de opgive. Så jeg har været uden computer i ca. 1½ dag. Og jeg har ikke kunnet lave noget. Intet! Så selvom jeg føler, at jeg har meget papir mellem hænderne i hverdagen, opdagede jeg nu, at jeg totalt mister muligheden for at lave noget uden en computer. Det overraskede mig virkelig, hvor afhængig jeg er. Ingen taskliste og ingen kalender - bare for at nævne noget. Jeg får en ny i morgen, og det tror jeg, at hele kontoret er rigtig glade for, for jeg har drevet alle til vanvid ved at gå på væggene hele dagen.

Gæt, hvad der mangler i dette billede - Guess what is missing in this picture

Mine nye redskaber - My new Tools

Virker ikke særlig godt! - Doesn't work very well!

My computer at work 'died' yesterday. At first the IT-department tried to revive it, but after a couple of attempts they had to give up. So I have been without a computer for 1½ day. And I haven't been able to do anything. Nothing! So even though I feel that I handle a lot of paper every day, I realized that I totally loose the possibility to work without a computer. I was really surprised about how dependent I am. No access to my task list or calender - just to mention a couple of things. I get a new computer tomorrow, and I think that my colleagues look forward to that, because I have driven everybody insane today, as I was climbing up and down the walls.

No comments:

Post a Comment