Saturday, November 9, 2013

Skooprydning i regnvejr - Shoe Sorting in the Rain

Jeg har ikke verdens største skosamling, og de, der følger med her, ved, at jeg ikke har så vanvittig godt et forhold til sko. Men da regnvejret ødelagde mine oprindelige planer, hev jeg mine vintersko frem og gik i gang med at pudse og impregnere. Jeg elsker den fine æske til mine Repetto flats, og jeg er i hvert fald dækket ind med hensyn til fortøj i sort!






I don't have the worlds greatest shoe collection, and those of you, who knows me, know that I don't have the greatest relationship with shoes. But as my original plans for Saturday was washed away, I pulled out my winter shoes and boots, and started polishing them. I love the fine box for my Repetto flat, and I am definitely covered when it comes to foot wear in black!

No comments:

Post a Comment