Tuesday, October 30, 2012

Den bedste Version - The Best Version

Click the photo to read the full article


Mit firma får hver dag brochurer om foredrag og kurser med emner som som ’Bliv den Bedste Udgave af Dig Selv’ og lignende. Tja, måske er det ikke nok at være sig selv, selvom jeg er superdygtig, meget social, sød, veloplagt, og talentløs, elsker at være alene, gal og doven. Listen kan fortsætte uendeligt. Jeg er mig og den eneste udgave af mig – altid!



Every day my company received brochures about courses and lectures called ‘Become the best version of yourself’ or something like it. Well, maybe it isn't enough to be yourself, even if I am really smart, very social, nice, enthusiastic, and talentless, love to be alone, mad and lazy. The list has no end. I am me, and the only version of me – always!

No comments:

Post a Comment