Monday, February 11, 2019

Det hvide skab - The White Cabinet

I de næsten 8 år, jeg har boet her, har nogle møbler haft en anden funktion end den oprindelige. Det drejer sig bl.a. om mit hvide skab, som blev købt til mit fotoudstyr, malergrej og håndarbejdsting.

Da jeg flyttede her til, var der ikke plads til det i den funktion, men det blev til mit køkkenskab. Da køkkenet er meget smalt, kunne jeg ikke have dørene på, så det blev med åbne hylder og har fungeret godt i alle årene.

Nu kommer det igen til ære og værdighed som det, jeg egentlig havde tænkt mig, og handymanden kom og satte understel og døre på forleden.

Jeg blev ret glad, da jeg så resultatet, for jeg havde glemt, hvor pænt det er.

Nu - tilbage til papkasserne! Jeg skal have pakket det meste i løbet af de næste 2 dage, da jeg har andre aftaler resten af ugen. Ikke så godt planlagt, men sådan bliver det jo en gang i mellem.




For the almost 8 years, I have lived here, some of my furniture have had other functions, than they were meant to have. It is like that with my white cabinet, which I originally bought for my photo gear, painting stuff, and my sewing machine and knitting equipment.

When I moved here, there wasn't any space for it with that function, so it became my kitchen cabinet. As the kitchen is very narrow, the doors couldn't be on it, and it became an open shelf unit and has functioned very well during the years.

Now it is going back to the original purpose, and the handyman came last week and put it back in its original state.

I became quite pleased, when I saw the result, because I had forgotten, how nice it is.

But - back to packing boxes! I have to pack most of my belongings during the next 2 days, because I have other engagements during the week. Not very well planned, but that's the way things are sometimes.

No comments:

Post a Comment