Thursday, October 18, 2018

Blå sko til blåt tøj - Blue Shoes for Blue Clothes

Det har altid været svært for mig at have noget på, der ikke matcher. I hvert fald til en vis grad, for jeg vil gerne have, at f.eks. skoene matcher enten bukser eller top. Jeg vil have sorte sko til sorte bukser eller sort top. Det kræver selvfølgelig også, at jeg har blå sko til blå bukser eller blå top, eller hvad?

Jeg har egentlig ikke været på udkig efter blå sko, men pludselig var de der. Gid at alle ting, man gerne ville have dukkede op på den måde! Men der var de, og endda til nedsat pris på grund af åbning af en ny skoforretningen, så det var ikke til at modstå, og er de skønne at have på. Det kan man jo ikke klage over. Så min blå bølge fortsætter

Men nu skal jeg vel også have blå sokker?



It has always been difficult for me to wear something, which was a color mismatch. At least to the degree, that I want my shoes to match my pants or my top. I need a connection. I want black shoes for black pants or a black top. And that would also be the case, that I should wear blue shoes for blue pants or blue top - wouldn't it?

I haven't really been looking for blue shoes, but suddenly there they were. I wish, that all things you want, would come along like that! But there they were, and they came with a discount due to the opening of a new shoe shop, so they were impossible to resist, and they are so comfortable to wear. What's not to like? So my blue wawe continues.

But I guess, that now I need blue socks?

No comments:

Post a Comment