Wednesday, June 7, 2017

Sommer-fødder - Summer Feet

Hvordan kan det være, at det regner så meget, når jeg nu har fået lavet 'sommer-fødder' for første gang i år?

Det er der da ikke nogen mening i - men det er nu dejligt alligevel. Man kan vel kalde det forventningens glæde.

Håber, at vejret er bedre hos jer. Lige nu kunne jeg godt hente nogle tykke sokker frem for at holde varmen.

Da jeg gik hjem iført sandaler, kiggede jeg mig omkring og så kun mennesker med sneakers. Jeg var (kun) lidt misundelig, for jeg kunne sidde og beundre det flotte lakarbejde!


Som I kan se, har jeg allerede zebrastribede fødder!
As you can see, I have zebra striped feet already!

How come, that it rains so much, now when I have had my 'summer-feet' done for the first time this year?

That makes absolutely no sense - but it is nice anyway. I guess, that you could call it the joy of expectation.

I hope, that the weather is better, where you are. Right now I want to find a pair of thick socks just to keep warm.

When I went home wearing sandals, I looked around and saw only people with sneakers. I was (just) a bit envious. Because I could sit and admire the beautiful paintwork :-)

No comments:

Post a Comment