Monday, May 1, 2017

Gennemgang af entre og badeværelse - Bathroom and Entrence Tour

De sidste to rum er gabende kedelige! Så er I advaret. Men nu får I dem, fordi de er her.

Men i næste blog vil jeg fortælle, hvorfor jeg har bestemt mig for at leve så småt og med så - relativt - få ting.


Badeværelset er ikke stort, men der er, hvad der skal være.
The Bathroom isn't big, but everything is there

Min entre - My 'hallway' :-)

Disse skabe indholder mit overtøj, cykelhjelm, ventilator og HFI relæet.
These cabinets contains my coats, bicycle helmet, ventilator and electricity box.

 
Udsigt fra hoveddøren med skabe - View from the front door with cabinets

Dette skab indeholder sko øverst - som jeg kan nå, hvis jeg står på tæer. Det underste skab indholder rengøringsartikler, støvsuger, indkøbsnet, klude m.m.
This cabinet contains on top shoes - which I can reach standing on my toes. The lower cabinet contains cleaning products, vacuum cleaner, shopping totes, cloths etc.

The last two rooms a boring! Consider yourself warned. But now you see them, because they are here.

In the next blog post I will tell you, why I have chosen to live in such a small place with so - relatively - few things.

No comments:

Post a Comment