Wednesday, April 13, 2016

En make-up overraskelse - A Make Up Surprise

Hvor er det dejligt at blive glædeligt overrasket. I forbindelse med at jeg ville prøve en ny creme, faldt jeg over en fra Maybelline. Jeg testede den via Kemiluppen, som er Forbrugerbladet Tænks fantastiske app, som kan teste kemien i kosmetiske produkter.
Maybelline cremen er helt fri for hormorforstyrrende og miljøskadelige stoffer og indeholder intet allergifremmende. Det er jo dejligt!
Man kan ved at downloade app'en fra Tænks hjemmeside gå ind og se hvilke produkter, der ikke indeholder noget skadeligt, men man skal være opmærksom på, at selv om et produkt af et bestemt mærke 'består', er det ikke ensbetydende med, at alle produkter i serien frikendes.
Bonus info - jeg har ikke prøvet produktet endnu, så jeg kan ikke udtale mig om kvaliteten, og jeg er ikke sponseret.



It is so nice to have a pleasant surprise. I was planning to try a new creme, and I found one from Maybelline. I tested it on the app made by the Danish Consumer Service's magazine 'Think', where you can test the chemistry in cosmetic products.
The Maybelline cream is totally free of hormone disturbing and environmentally harmful substances. That is nice!
Using this app you have to know that when a product is cleared, it doesn't necessarily mean that all products of that brand is cleared.
Bonus info - I haven't started using the product yet, so I cannot tell anything about the quality, and I am not sponsored.

No comments:

Post a Comment