Monday, September 7, 2015

Red Barnet - Save The Children

I går havde Red Barnet arrangeret en indsamling for børn i katastrofer, og for første gang var jeg indsamler. Jeg gik en rute, der varede ca. 2½ time og fik rigtig mange gode oplevelser undervej. Jeg talte med søde mennesker, der gav store og små beløb efter evne. Mange mennesker havde allerede penge parat efter at have hørt om indsamlingen i radioen, og der var virkelig mange penge i min plasticbøtte, da jeg kom tilbage.
Jeg besøgte 134 husstande. Det var ikke alle, der var hjemme, men jeg fik kun 'ingen interesse' 3 steder.
Det var en rigtig, rigtig god oplevelse.

Jeg har lige 'lånt' logoet fra nettet !
I have just 'borrowed' the logo from the net!

Yesterday there was a collection arranged by 'Save the Children' in Denmark for children involved in catastrophe, and for the first time I was participating. I went a route lasting for about 2½ hours and had many really good experiences on the way. I spoke to so many nice people, which gave a lot or a little according to ability.
Many people already had money lying waiting for the collectors after having heard about it on the radio, and there was a LOT of money in my plastic mug, when I came back.
I visited 134 households. Not all were at home, but I only got 'not interested' 3 times.
It was a really, really nice experience.

No comments:

Post a Comment