Monday, February 23, 2015

Udendørs/indendørs - Outside/Inside

Det er virkelig vådt og koldt udenfor i dag. Men jeg er ligeglad! For jeg er glad!
På min franske altan har jeg sat en mejsebold op, og jeg sidder og nyder, at den bliver flittigt besøgt.
Indenfor er her dejligt! Jeg er blevet ringet op af et blad, der vil bringe et interview med mig, og med hensyn til mit nye projekt, er der nu 3 mennesker, der har sagt ja til at være med!
Så selvom det er såkaldt kedeligt vejr, så er jeg superglad!


It is really wet and cold outside today. But I don't care. Because I am happy!
On my french balcony I have placed a bird-fat-ball (don't know what it is called in English!), and I am really enjoying watching that the birds come to eat.
Inside it is so nice! I have just had a call from a magazine, which will send a reporter and a photographer to make an interview with me, and regarding my new project there are now 3 persons, who have agreed to participate.
So in spite of the weather - I am thrilled!

No comments:

Post a Comment