Saturday, January 10, 2015

Venter på stormen - Waiting for the Storm

Der blev varselt storm i går, og den fik vi lidt af, og i dag skal vi have en orkan. Lige nu skinner solen, det er ikke særlig koldt, men blæser kraftigt. Vi må se, hvad det bliver til.

Det er købestop dag nr. 10 - og alt er gået meget lettere, end jeg havde forventet. Men nu er mit kamera gået i stykker. Nu kan det ikke mere. Jeg har længe haft en periodisk software fejl på det, men ingen har kunnet finde den. Det er noget, jeg ikke kan undvære, men det kolliderer virkelig med mit eksperiment! Samtidig er det udsalgstid, og der er gode tilbud, som ikke vil være der, når måneden er omme
. Ælle-bælle, ælle-bælle... skal jeg købe, eller skal jeg holde mig til mit eksperiment. Jeg sagde godt nok, at jeg ville udskifte ting, der gik i stykker, men jeg havde ikke lige regnet med en ting i den størrelsesorden. Men som det er sagt: "Life is what happens to you, while you're busy making other plans".



We had the a bit of the storm Dagmar yesterday, and today the hurricane Egon should arrive. Right now the sun is shining, it is not very cold, but there is a strong wind. Well, let's see how it turns out.

Purchase stop day no. 10, and everything has been a lot easier than expected - but now my camera is broken. I have for a while had a periodic software problem, but nobody has been able to find it, and now it is totally unusuable. It is something which I cannot do without, but it is colliding with my experiment! At the same time it is season for sales, and there are good offers, which will not be there at the end of the month. So I am counting bottons... should I buy, or should I stick to my experiment. At start I said that I would replace if something broke, but I hadn't counted on a thing that expensive. But as it is said: "Life is what happens to you, while you're busy making other plans".

No comments:

Post a Comment