Wednesday, January 14, 2015

Købestop dag 14 og et nyt køb! - Purchase Stop Day 14 and a New Purchase!

Jeg bliver nødt til at tage min undtagelsesregel for købestoppet i brug nu. Den, der siger, at jeg kan erstatte ting, der går i stykker. Jeg er så ærgerligt over det, for det går faktisk rigtig godt. Jeg har ikke købt andet end mad og rengøringsartikler i 14 dage, og jeg har sparet en masse tid og en god portion penge! Og nu slapper jeg af, når jeg går ud og handler. Jeg føler mig ikke fristet til at ose mere.

Men jeg kan slet ikke bruge mit kamera, det er helt kaput, og så kan jeg ikke arbejde. På positivsiden kan man selvfølgelig sige, at det er heldigt, at det er udsalgstid nu!
Men jeg føler mig alligevel... aaarrrruuuggghhhh! over det.


I have to take my exception rule for my purchase stop in use now. The rule which says that I can replace things which are breaking. I am so irritated about it, because my experiment actually goes really well. I haven't bought anything but food and cleaning stuff in 14 days, and I have saved a lot of time and quite a bit of money! And now I relax, when I go shopping. I don't feel tempted to look for anything anymore.

But I cannot use my camera. It is totally kaput, and then I cannot work. But on the positive side you can say that I am lucky that it is time for offers and sales right now!
But I still feel ...aaarrrruuuggghhhh! about it.



No comments:

Post a Comment