Sunday, January 4, 2015

Købestop dag 3 og en udfordring - Purchase Stop Day 3 and a Challenge

I går købte jeg kun dagligvarer. Det vil sige, jeg købte også roser! Men det er i min verden nødvendigt, især når det er så mørkt, som det er nu. Og chokolade. Jeg er venligst, når jeg har fået lidt chokolade!

Indtil nu har det ikke været svært (3 dage - haha!), men i aften bliver jeg udfordret. Jeg skal ud og spise med mine favoritmennesker, og vi har aftalt at mødes i Magasin, da de skal købe tøj til mini-favoritten på udsalg, og jeg har bestemt mig for at gå med for at se, hvordan det påvirker mig! Det er lidt som at lege med ild!




Yesterday I bought groceries only. I also bought roses, but in my world that is necessary, especially when it is as dark as it is now. And chocolate. I am the kindest, when I have had a piece of chocolate!

Until now it hasn't been difficult (3 days - haha!), but tonight I will get challenged. I am going out for dinner with my favorite persons, and we are going to meet at Magasin (a big department store), as they are going to buy clothes for the Mini-Favorite, and I have decided to join them to see, how it affects me. Playing with fire!

No comments:

Post a Comment