Thursday, October 2, 2014

Fødselsdagsforberedelser - Birthday Preparations

Jeg er midt i forberedelserne til den runde fødselsdag, som er i morgen, og til receptionen som skal holdes hos mig på lørdag. Så dagen i dag er gået med at gøre rent over hele huset og at lave plan over, hvad der skal ske i morgen, og hvad der er sidste øjebliks ting på lørdag. Men der er blevet lidt tid til noget gør-det-selv, så jeg har fået lavet en flag-ranke! Og så skal der gule blomster på bordet. Det foregår hjemme hos mig, og jeg elsker gult, og det kan fødselaren forhåbentlig leve med!



I am in the middle of all the preparations for the big birthday, which is tomorrow, and to the reception on Saturday, which will take place at my apartment. So today I have been cleaning the whole place, and I have made a plan for things to do tomorrow, and for the last moment things on Saturday. But I have had time for a bit of DIY, so I have made a flag line! To be followed up with yellow flowers. The reception is going on in my home, and I love yellow, so the birthday person can hopefully live with that!

No comments:

Post a Comment