Tuesday, July 29, 2014

På arbejde igen - Back to Work

Nå, varmen er her stadig, men jeg har haft det næsten ok her til formiddag. Måske kan man vænne sig til det?! Men jeg opsøger gerne steder, hvor der er aircondition! Som her i Fields, hvor der ikke er mange mennesker, men hvor jeg trøstede mig med en stor cappucino. Man må sige, at Starbucks leverer varen. En kæmpe kop og en gratis smagsprøve på en karamel-pecan-brownie! og man kunne få to gange - men én var fin til mig. Jeg er hjemme nu og med et glas koldt vand på bordet, vil jeg fortsætte med at oversætte min bog.

 Ikke overrendt! - Not too many people!

Se størrelsen på koppen! - Take a look at the size of the cup!

Well, the heat is still here, but I have been ok this morning. So maybe you can get used to it?! But I like to be places with air condition! Like in Fields (big mall) where there weren't a lot of people, and where I comforted myself with a huge cappucino. You have to admit that Starbucks live up to the reputation. A huge cup and a free sample of a caramel-pecan-brownie! Offered twice. But one was enough for me, but it was good. Being at home again with a glass of cold wate on my table, and I will continue translating my book.

No comments:

Post a Comment