Wednesday, July 30, 2014

Fotos fra 1930'erne - Photos from the 1930'es

Aaah! Let gråvejr og lidt regn, nedadgående temperatur, tak. Jeg er tilbage. Men til trods for varmen i går, fik jeg skovlen under et stort projekt. Jeg har haft en meget stor stak familiefotos helt tilbage fra 1930'erne liggende, og jeg har længe haft planer om at sætte dem i orden, så man kunne have let adgang til dem, og dermed også glæde. Så jeg sad stille og tap-svedte, men fik det gjort. Nu venter stakken kun på, at jeg får købt et eller andet slags album til det hele.




Aaah! We have grey skies and a bit of rain. The temperature is getting a bit lower, thank you. I am back. But in spite of the heat yesterday, I still dug into something, which I had wanted to do for a long time. I have had a lot of family photos lying around dating back to the 1930'es.  My plan has been to bring them in order, so you can get the joy of just picking them up, looking at them. So while I was sitting totally still in the heat, I did that. Now the pile is just waiting for me to buy some kind of binder.

No comments:

Post a Comment