Thursday, March 6, 2014

Fra SKAL til VIL - To go from Have To to Want to

Efter et par travle dage, hvor en kælder gik fra at være rodet losseplads til at være overskuelig opbevaring for sæson-ting, tog jeg en halv fridag i København i det gode vejr - uden kamera. Men forleden tog jeg et billede af et kort jeg fik af mine favoritmennesker, da jeg havde sidste arbejdsdag. Et kort af en frø, som jeg synes er så morsom, at jeg indrammede den. De havde skrevet: Nu hopper du fra det du skulle, til det du vil! Så hvis jeg bliver i trivl, kan jeg se op den og spørge mig selv: Hvad er det, du vil? - og så gå ud og gøre det!



After a couple of busy days, where a basement went from cluttered junkyard to airy storage for season stuff, I took half a day off and spent it in the fantastic weather in Copenhagen - without camera. But the other day I took a photo of a card my favorite persons gave me, when I had last day at work. It is a card of a frog, which I thought was so funny that I framed it. They had written: Now you jump from what you had to do, to what you want to do! So if I ever should get any doubts, I can look at it and ask myself: What is it, you want? - and go do it!

No comments:

Post a Comment