Friday, September 27, 2013

Ny frisure - A New Hairdo

Sidste fredag  prøvede jeg en ny frisør. Alle kvinder ved, hvad det vil sige. Det er et stort skridt. Men at gå til frisør var blevet lidt forudsigeligt, og jeg har i årevis haft en halvlang page - sådan nærmest. Somme tider med pandehår, og somme tider uden. Men jeg trængte til noget nyt, og for en måneds tid siden så jeg en annonce på nettet med et billede af en frisør med en meget moderne frisure, og alligevel ringede jeg og bestilte tid. Jeg aner ikke hvorfor, men nu skulle der noget nyt til - og det kunne jo altid gro ud igen. Men jeg er så tilfreds. Mit hår er kortere, end jeg normalt har det, men ser tykkere ud og virker meget velplejet. Tak, søde Rie, fordi du forstod mine hår-'problemer'. Jeg kigger her ind igen.


Last Friday I tried a new hairdresser. Every woman knows what that is like. It is a big step. But to go to my hairdresser had become a bit predictable, and for years I have had a 'Anna Wintour' bob - almost. Sometimes with a bang and sometimes I let it grow. But I needed something new, and a month ago I saw an ad on the net showing a photo of a hairdresser with a very modern haircut, and I called and got an appointment. I really don't know why, but I had to try something new - and my hair could always grow out again. But I am so happy. My hair is quite a bit shorter than normally, but it looks so much thicker and looks very healthy. Thanks, Sweet Rie, for understanding my hair issues. I will come back to this place again.

No comments:

Post a Comment