Wednesday, September 25, 2013

En taske ind, en taske ud - One Bag In, One Bag Out

At skifte taske er så besværligt. Synes jeg. Fra større til mindre er især noget, jeg ikke begejstret for, for hvor lidt kan jeg klare mig med? Jeg har temmelig langt til arbejde - eller i hvert fald så tager det pænt lang tid. Derfor er jeg nødt til at have en rimelig stor taske til underholdning undervejs.Min Kindle, telefon, notesbog, måske et blad, neglecreme (som er det eneste af den slags, jeg gør i bussen), en regnfrakke (som kan pakkes sammen til en lille firkant), og da min tur starter og slutter med en cykeltur, skal jeg somme tider også have regnbukser med. Om vinteren skal jeg måske have en cardigan, hvis det bliver koldt. Og mit elskede kamera. Så generelt slæber jeg mig en pukkel til. Derfor har jeg et par større tasker, som jeg veksler imellem. Den ene er en gammel, skrammet, sort Vuitton Noe. Jeg elsker den. ELSKER DEN! Jeg kan have hele mit liv i den. Men den dur ikke rigtig til min computer, så nu har jeg købt en Decadent i parka-grøn. Jeg er så spændt på, om den opfylder det, jeg håber på. Og når der nu kommer en ny taske ind, ryger en 'gammel' ud. Min Liebeskind skal sælges, og det sker i næste uge.

Min Liebeskind - My Liebeskind

To change bags is so difficult, I think. Especially from a bigger to a smaller one is something that I don't appreciate much, because how little stuff can do with? I have quite a trip to work - or at least it takes quite a long time. So I need a reasonable big bag for all the entertainment. My Kindle, phone, a notebook, maybe a magazine, cuticle cream (which is the only thing of that kind I do in the buss), a raincoat (which can be packed into a little square bag) and because my trip starts and ends with a bicycle ride also a pair of rain pants. During winter I bring a cardigan, if it is very cold. And my beloved camera. I carry quite a load. So I have a couple of big bags. One is an old, beaten black Vuitton Noe. I love it. LOVE IT! I can carry my whole life in it. But it is not really good when I carry my computer, so I have bought a military green Decadent. I am very excited to find out, if it covers my needs. And when a new bag comes in, another goes out. I am selling my Liebeskind next week.

No comments:

Post a Comment