Sunday, June 2, 2013

Motion og vægttab, status - Exercise and Weight Loss, Status

Jeg er egentlig overrasket over, at jeg ikke har taget på! Konference er en dræber, når man gerne vil gøre noget godt for sig selv, der ikke handler om mad, for maden er normalt fantastisk, men der er i reglen så meget af den.. Og så har jeg haft middagsgæster i går og får middagsgæster i dag, og de skal selvfølgelig forkæles på alle leder og kanter. Men vægten er den samme, og jeg har motioneret en gang mindre, end jeg havde sat mig for, og det er acceptabelt. Men i næste uge ...!

Underligt at jordbærkagen er i centrum! - Strange that the strawberry cake is in the center! 

I am really surprised that I haven't gained weight. Conference is a killer, when you want to do something good for yourself, which is not about food, because normally the food is fantastic, but there is so much of it. And I had dinner guests last night, and have dinner guests coming here today, and of course I am going to spoil them rotten. But my weight is status quo, and I have exercised one time less than planned, but under the circumstances it is acceptable. But next week ...!

No comments:

Post a Comment