Monday, May 27, 2013

Vægttab og motion - Weightloss and Exercise

Efter et stykke tid med diverse forårs-forkølelser, en gang lungebetændelse og en hoste, der bare ikke ville forsvinde, kom jeg endeligt i motionscentret igen her til aften. Det var virkelig skønt. Men jeg må indrømme, at hosten forsvandt for ca. 3 uger siden, og jeg kom først afsted nu. Hvilket også betyder, at jeg ikke har motioneret siden sidst i marts, og det kan ses på sidebenene. Det er bare for dumt. Man kommer i dårligere kondition og bliver tykkere. Så nu kommer der en tid med intensiv motion 3 gange om ugen, og hvor der ikke skal proppes noget unødigt i hovedet. Jeg har planlagt at være 'mig selv' om 6-8 uger. Så! Nu er det sagt offentligt, og nu bliver jeg nødt til at gøre noget ved det. Jeg skal nok rapportere, hvordan det går.

Så kaffe = ja, nutella = nix
So coffee = yes, nutella = a no go

After a period with all kinds of difference spring vira, plus a pneumonia and a cough which just wouldn't go away, I finally went to the fitness center this evening. It was really good. But I have to admit that the cough disappeared approx. 3 weeks ago, and I didn't go until now. Which means that I haven't exercised since late March, and it shows on the belly. That is just plain stupid. I am in a bad condition and have become fatter. So now comes a period with intense exercise 3 times a week, and not stuffing anything useless in my mouth. I have planned that I will be 'myself' in 6-8 weeks. Well! Now it is out in the open, so now I have to do something about it. I will keep you updated about the mission.

No comments:

Post a Comment