Wednesday, April 10, 2013

Mine 10 år med Vogue - My 10 years with Vogue

Nu er det sket. Jeg fortalte i januar, at jeg har abonneret på amerikanske Vogue i 10 år. Det vil sige, at jeg havde 120 eksemplarer. Havde, for det har jeg ikke mere. Jeg har endelig downsized samlingen til at udgøre marts og september udgaverne, som er de store, og jeg har det rigtig godt med det. Jeg har også opsagt min abonnement, så tak for 10 års mode-inspiration. Nu må jeg må videre. Jeg skal finde ny inspiration.


It has been done. As I told in January, I have had a subscription for American Vogue for 10 years. Which meant that I had 120 issues. Had! Because I don't have that anymore. I have finally downsized the collection to keep the March and September issues only, the big ones, and I feel really good about it. I have also stopped my subscription. Thanks for 10 years of fashion inspiration. I have to move on. I have to find new inspiration.

No comments:

Post a Comment