Friday, April 12, 2013

Coddington & Vreeland

Det er weekend, og jeg har planlagt ikke at have nogen planer, men at lade weekenden 'komme til mig'. Og dog! I går skrev jeg, at jeg var færdig med Vogue, men det er jeg jo ikke helt. Gammel kærlighed ruster aldrig, og den opmærksomme læser ville have spottet de 2 orange bøger i min reol. De venter på at blive læst. Den ene er Grace Coddington's A Memoir, historien om amerikanske Vogue's fantastiske fashion editor. Den anden bog er af Diana Vreeland, editor-in-chief  of Vogue og fashion editor of Harper's Bazaar. Så jeg vil sidde i min gamle, udtrådte jeans og hygge mig med historierne om 2 af modeverdenens store damer. Hvad er jeres planer?


It is weekend, and I have planned not to plan anything, but just let the weekend 'come to me'. And yet! Yesterday I wrote that I was done with Vogue, but I am really not. Old love never dies, and the observant reader will have spotted the 2 orange books in my book case. They are waiting to get read. The big one is A Memoir of Grace Coddington, American Vogue's fantastic fashion editor. The other book is by Diana Vreeland, editor-in-chief of Vogue, and fashion editor of Harper's Bazaar. So I am going to sit wearing my old worn jeans and have a good time with the stories about 2 of the fashion world's great ladies. What are your plans?

No comments:

Post a Comment