Wednesday, October 3, 2012

Nye møbler - New Furniture

Click the photo to see the total text.

Jeg har længe savnet en arbejds/spiseplads, hvilket kan være lidt vanskeligt, når man bor på få kvadratmeter. Men da jeg elsker min lejlighed, må der bare kreativitet til - og så vente til den rigtige løsning viser sig, og det gjorde den i sidste uge. Jeg fik mulighed for at købe nogle flotte second hand møbler.  Oveni fik jeg også et nyt sofabord, og det blev helt perfekt. De gamle møbler fået nye ejere - lige bortset fra sofabordet, men det kommer en af dagene.

Elsker min nye stue.

I have for a long time wanted a combined work/dining space, which can be a bit difficult, when you live in few square meters. But as I love my flat, I just have to be creative - and wait for the right solution to pop up, and it did last week. I got the opportunity to buy some really nice second hand furniture. On top of that I got a new coffee table, and it is perfect now. The old furniture has new owners - except for the old coffee table, but that will happen one of these days.
Love my new living space!

No comments:

Post a Comment