Tuesday, October 23, 2012

En nyanskaffelse - A New Acquisition

Click the photo to real the full article


For 1½ år siden flyttede jeg til en mindre lejlighed – helt frivilligt. Jeg havde et værelse i den anden lejlighed, som jeg aldrig brugte, og da jeg helst kun vil leve med præcis det, jeg har brug for og ikke en masse unødigt og ikke behøvede den ekstra plads, flyttede jeg, da jeg fik muligheden. Jeg vil ikke have mange ting. Jeg vil have gode ting. Ting med god personlighed, der er valgt med omhu. Jeg var meget striks med, hvad jeg tog med mig, og jeg blev ret populær i genbrugsforretningen. Der skulle dog lidt nye ting til, og en af dem har jeg ventet på i næsten et år, og nu kommer den snart. Mere om det senere.

Tegning fra producentens website - Drawing from the producer's website
Mere info senere - More info later

One and a half year ago I moved to a smaller apartment – not because I had to, but because I wanted to. I had a room in the other apartment, which I never used, and as I want to live with exactly what I need and not a lot of unimportant things, and I didn't need the extra space, I moved, when I got the opportunity. I don’t want a lot of things. I want good things. Things with personality carefully chosen. I was very strict about which things I brought with me, and I became rather popular in the second hand shop. Though I had to have a few new things, and now I have waited for one of them almost one year, and it will arrive soon. I will keep you updated.

No comments:

Post a Comment