Thursday, September 6, 2012

Blogs og Kunst - Blogs and Art


Der er en del blogs, jeg følger regelmæssigt. Blogs, der bliver skrevet af mennesker med en passion. Der er indretningsblogs, kunstblogs modeblogs, fotoblogs etc. Der er også blogs, der fortæller hverdagshistorier. Der er rigtig mange gode, men en gang i mellem falder jeg over en, der bare giver lidt "mere", og det skete, da jeg faldt over Tenka Gammelgaards blog. Jeg var så heldig at blive inviteret ind i hendes fantastiske sort/hvide/guld/sølv-univers og få lov til at tage billeder. I morgen viser jeg, hvad der ellers kom ud af det!



There are some blogs, which I follow regularly. Blog, written by people with a passion. Blogs with interior design, fashion blogs, art blogs, photo blogs etc. Blogs about everyday life. A lot of good ones, but once in a while I hit a new one, which really fascinates me, and that happened when I hit Tenka Gammelgaard’s blog. I was lucky to get an invitation to visit her fantastic black/white/gold/silver-universe, and to take photos. Tomorrow I will show what more came out of that!

No comments:

Post a Comment