Friday, April 6, 2018

Sommergarderoben - The Summer Clothes

Der er lovet godt vejr i weekenden og længere frem. Det er så skønt, og det var dejligt at vågne op til solskin.

Så jeg blev grebet af energi og hev min kasse med sommertøj ned. Det var ret overraskende, for der lå kun
1 regnjakke
1 bomuldsjakke
2 par piratbukser - et par sorte, et par hvide
6 t-shirts (som jeg skal kigge meget nøje på!)
1 kortærmet hvid bluse 

Jeg har to par jeans og to stribede strikbluser, som jeg bruger hele året, men det er så det! Og måske lige lidt nok. Det skal jeg tænke lidt over.

Der var også noget, som ikke kommer i spil næste sæson: 1 strikbluse, en viskose bluse og 2 cardigans, som går til genbrug.

Jeg tror, at det tog 10 minutter, og så var gennemgangen slut. Nu vil jeg hive alt det tøj, som jeg bruger gennem hele året ud og se, hvad jeg trænger til, for at få sommeren til at hænge sammen.

Sådan noget er let at lave, når lyset er kommet, og man føler det ekstra løft. Måske er det et weekend-projekt?

Uanset, hvad I skal lave - rigtig god weekend! Nyd det, vi trænger til det!


The forecast says good weather for the weekend and even longer. It is wonderful, and it was great to wake to sunshine.

So I was overwhelmed with energy and pulled my box with summer clothes down. That was quite surprising, because it contained only
1 rain coat
1 short cotten coat
2 pairs of cropped jeans - black and white
6 t-shirts (which I have to take a very serious look at!)
and 1 short sleeved blouse.

On top of that I have 2 pairs of jeans - black and blue - which are all year clothes, and that was it! And maybe a bit too little? I have to think about that.

There are a few items, which don't into play this season: 2 blouses and 2 cardigans, which go to the 2nd hand shop.

I think, that the go through took 10 minutes. So now I will take out my all season clothes to see, what I might need to make my wardrobe come together this summer.

These things are easy to do when the weather is good, and the light is bright. Then you feel an extra lift. Maybe it will also be your weekend project?

No matter what you are going to do - have a great weekend! Enjoy, we need it!

No comments:

Post a Comment