Wednesday, March 14, 2018

Familie og venner - Family and Friends

Der er intet, der betyder mere end familie og venner!

Jeg havde den skønneste dag i går. Morgenen begyndte med, at jeg huskede mig selv på, at min ældste veninde (vi har været venner, fra vi var 9 år) har fødselsdag i dag, så jeg kunne skrive en hilsen til hende.

Lidt senere ringede Største Favorit person, og vi sludrede 10 minutter, mens han var på vej til arbejde, og jeg fik en update på, hvordan Favorit-familien havde det.

Senere cyklede jeg ned i byen, hvor jeg havde talt med 4 mennesker, som jeg kender godt, inden jeg nåede frem.

Hjemme igen forberedte jeg frokost, fordi en gammel veninde skulle komme på besøg. Vi har kendt hinanden meget længe, og det er en af den slags venskaber, der - uanset om der er gået et år eller en måned - altid er det samme. Vi taler, som om vi havde set hinanden dagen før.

Det er sådan en dag, hvor man (jeg) føler sig inderligt velsignet.



Jeg fik oven i købet blomster! - I even had flowers!

Nothing means more than family and friends!

I had the most wonderful day yesterday. The morning started with me reminding myself, that it is my oldest girlfriend's birthday today (we have been friends, since we were 9 years old), so I could write her a note.

Later Biggest Favorite Person called, and we chatted for 10 minutes, while he was on his way to work, and I had an update of, how the Favorite Family is doing.

Later I took my bike down into the city, and before I arrived, I had talked to 4 persons, whom I know very well.

At home again I prepared lunch, because an old girlfriend was coming. We have known each other for a very long time, and it is one of the friendships, which - no matter if we saw each other a year ago or a month ago - always is the same. We talk, as if we saw each other yesterday.

It a day like that, which makes you (I) feel blessed.

No comments:

Post a Comment