Monday, October 16, 2017

Min vintertøjs-ønskeliste - My Winter Clothes Wishlist

Efter gennemgangen af mit vintertøj var der et par stykker tøj, der trængte til udskiftning, og jeg har ialt 4 ting på ønskelisten.

Nu har jeg jo købt et par plateausko, som jeg godt kan gå i, så jeg har fået mod på at købe et par støvler, der kan bruges både til pænt og til hverdag, og jeg er faldet for disse her:

Som findes/To be found her

Jeg er også 'groet ud af' et par jeans, men jeg synes ikke, at jeg har så gode erfaringer med at købe tøj over nettet, så jeg må ud og finde nogen i det virkelige liv.


Som findes/To be found her

En lys grå sweatshirt vil også være et godt supplement, og selvom jeg har et par tyndere strik sweaters, bliver det jo koldere.

Som findes/To be found her

Og som det sidste trænger jeg til et nyt halstørklæde. Jeg er lidt i tvivl. Det sort/grå/hvide er jo en klassiker, men måske skulle man alligevel...?


Som findes/To be found her




Som findes/To be found her

Nu skal jeg bare tage mig sammen til at gå ud at købe det. Jeg bliver aldrig den store net-shopper, når det drejer sig om tøj. Jeg kan sagtens købe 'ting' - her tænker jeg godt nok mest på elektronik, men når det drejer sig om tøj, har jeg behov for at prøve det, se om det sidder godt, holde det i hånden, vende og dreje det, før jeg køber. 

Lige nu bliver det dog ved ønskerne. Det er dejlig varmt udenfor og meget smukt. I dag har det været så dejligt, at jeg slet ikke ville kunne koncentrere mig om at købe tøj til en kold vinter.

Og hvis tingene så er udsolgt? Så må jeg klare mig med det, jeg har :-)


After going through my winter clothes, I had to admit, that there were a couple of pieces, which deserved 'retirement', and now I have made a wishlist for filling in the holes.

For all you people, who aren't European, the links aren't worth much, but take a look anyway. Maybe you can find it somewhere in your country.

But as you can see, I want a pair of boots, which can be used for day and for evening. I also want a pair of classic jeans, a sweatshirt, and a scarf, about which I am in doubts if it should be colorful or not!?

So now it is all about going out shopping. I will never become the big internet shopper, when it is about clothes. I can easily buy 'things' - here I am mostly thinking electronics, but I have the need to try on clothes, and hold it in my hand, before I buy.

Though right now I cannot make myself go winter shopping. The weather is so beautiful. Today it was so nice, that I wouldn't have been able to concentrate about shopping for the coming winter.

And if then something is sold out? - Then I will do with what I have! :-)

No comments:

Post a Comment