Wednesday, September 13, 2017

En perfekt regnvejrsdag - A Perfect Rainy Day

Regnen har sået ned i stråler fra morgenstunden, og hvor sjovt er det? Det er måske ikke særlig sjovt, men så er det en dag, som man kan forsøge at gøre god alligevel.

Man kan f.eks. starte med en dejlig morgenmad.
Man kan f.eks. passe et lille favoritmenneske et par timer.
Man kan f.eks. spise frokost med største favorite menneske.
Man kan f.eks. finde nogle gamle æbler i køleskabsskuffen og koge dem til noget, der kan laves dessert af.
Og man kan f.eks. - endelig - begynde på sit strikketøj.

Så en regnvejrsdag kan blive en rigtig dejlig dag - og det blev denne her.




The day started with rain. It rained cats and dogs, and how much fun is that? Maybe not fun at all, but it is a day, but you can make an effort to make it nice anyway.

You can eg. start with a nice breakfast.
You can eg. take care of the favorite baby for a couple of hours.
You can eg. have lunch with the biggest favorite person.
You can eg. find some old apples in the fridge and cook them into something, you can make a dessert of.
And you can eg. - finally - begin knitting your sweater.

So a rainy day can become a really nice day - like this one.

No comments:

Post a Comment