Wednesday, April 5, 2017

Indkøbstur til København - Shopping Trip to Copenhagen

Shoppetur! Lyder det som mig? Nej, vel :-)

Men jeg vil/ville så gerne have en jakke her til overgangs-sæsonerne. En der er let, kan tage lidt støvregn, og ikke er for varm, og hvor svært kan det være? SVÆRT!

Jeg var i 4 forskellige forretninger, så var jeg slidt op. Først 2 marmor-paladser og så to små forretninger. Så havde jeg også prøvet omkring 12 jakker. Det måtte være nok. Så jeg tog en kop cappucino og tog hjem.

Men det var dejligt solskin, og for en gangs skyld tog jeg mig tid og var mindre mål-fokuseret, så det blev en dejlig dag.

Hvad jeg fik købt?

Min favorit-pen, som jeg altid skriver med og nogle små Summerbird påskææg (de er sååå lækre!), som skal indgå i næstmindste favorit persons påskeæg - og jeg er ikke sponsoreret af Summerbird. Selvom de faktisk burde give mig en lille goodie-bag, så varmt som jeg kan tale om dem! Nej, helt ærligt, de laver virkelig lækker chokolade.

Så en resultatløs, men absolut hyggelig dag. Chokolade hjælper på en masse... men nu skal pakken bare blive liggende til påske - og det er ikke mig, der skal spise noget. For så skal jeg til byen igen!

Som jeg sagde - det ene eller det andet marmor palads - det er lige meget. De har de samme ting
As I said - one or the other mable palace - it doesn't matter. They have the same items

Billederne er taget i to forskellige stormagasiner
The photos are take in two different stores

Det er altid festligt, når Livgarden trækker op :-)
It is always festive, when the Queen's Guard walks through the city playing a march. 

Dagens indkøb
The purchaces of the Day

Shopping! Does that sound like me? No, not really :-)

But I want/wanted so much a jacket for Spring/Autumn-use. A light one, which can take just a bit of drizzle, and which isn't too warm. How difficult can that be? DIFFICULT!

I was in 4 different shops, then I had had it. First in two marble-palaces and then two small shops. Then I had tried on about 12 jackets. That was enough. So I took a cup of cappucine and went home.

But it was a nice sunshine day, and for once I took the time and was less goal oriented than usual, so it was really nice.

What did I buy then?

My favorite pen, which I always write with and some small organic Summerbird Easter chocolate eggs (they are so yummy!), which are going to be part of the second smallest favorite person's Easter egg - and I am not being sponsored by Summerbird. Though they should actually give me a goodie-bag, when I speak to warmly about them! No, honestly, they make quality stuff.

No result, but absolutely a wonderful day. Chocolate helps a lot... but now the package is going to be on the shelf for a week or so - and I am not to eat anything - because then I have to go to the city again!

No comments:

Post a Comment