Wednesday, March 29, 2017

Minimalist sko samling - Minimalist Shoe Collection

Når man lever et sted med skiftende årstider - sommer, vinter og efterår/forår = tre årstider - er man nødt til at have mere end et par flip-flops.

Men man behøver ikke mange.

Jeg er til flade sko. Jeg vil ikke gå rundt i et par stiletter og se smart ud med et fortrukket ansigt og følelsen af, at jeg bare vil hjem og smide skoene. Det er ikke af den grund, jeg forlader godt selskab.

Så her er min samling, der dækker alle mine behov.

Fra toppen: Snestøvler til virkelig dårligt vejr. De har ikke været meget brugt i år.
From the top: Snow boots for really bad weather. They haven't been much in action this year.

Sorte ballarinaer. Dem bruger jeg til pænere brug. Jeg har endelig fundet nogen med bløde såler.
Black ballarina skoes for nicer outfits. I have finally found some with soft soles.

Travesko/hverdag -  nye og virkelig gode. De gamle helt udslidte er på ud-listen i denne måned.
Walking shoes for everyday use - new and really good. The totally outlived old ones are on the out-list this month.

Sandaler: De sorte er ved at have udlevet deres tid. De er til pænere outfits og superfine med en flot neglelak på tåneglene. De sølv/guld farvede er meget komfortable hverdagssandaler.
Sandals: The black ones have almost outlived their use. They are for nicer outfits and really good with a nice nailpolish on the toe nails. The silver/gold ones are really comfy everyday sandals.

Mine kondisko - My trainers

When you live in a place with different seasons - summer, winter and autumn/spring = three seasons - you have to have more than a pair of flip-flops.

But you don''t need much.

I am totally into flat shoes. I will not walk around in a pair of heals looking smart with a convulsed face and the feeling, that all I want is to go home and take off my shoes. That is not going to be the reason to leave good company.

So this is my collection, which covers all my needs.

No comments:

Post a Comment