Monday, October 24, 2016

Min indendørs urtehave - My Indoor Herb Garden

I dag er ventetid, og i morgen vil jeg fortælle, hvad vi venter på!

Så jeg vil lige dele min lille urtehave med jer. I går fik jeg lyst til at lave italiensk mad, og det faldt i god jord hos favorit-familien, som kom til middag.

Middagen blev citron-timian kylling med cherry tomater i flødesovs og et drys af basilikum. Selvfølgelig serveret med frisk pasta. Meget lækkert, når jeg selv skal sige det, og der blev da heller ikke meget til overs. Det er også let at lave. Enkelt og godt.

Så jeg var nødt til at købe friske krydderurter, og det bliver det hele bare meget bedre af, og de blev sat sammen med min mynte, der er groet helt ud over det hele.



Today is wait time, and tomorrow I will tell you, what we are waiting for!

So I will share my litte herb garden with you. Yesterday I felt like cooking Italian food, and the favorite family came to dinner, and they loved it.

It was lemon-thyme chicken with small tomatoes in cream sauce with a dash of basil. Served with fresh pasta, or course. Very good, if I may say so myself, and not much was left. It is also very easy to make. Simple and good.

So I had to buy fresh herbs, everything becomes so much better that way, and now they are in the pot together with my mint plant, which has grown like mad.

No comments:

Post a Comment