Monday, September 12, 2016

Nogle af mine favoritting - Some of my Favorite Things

Med en travl dag foran mig, får I lige 3 af mine hverdags-favorit-ting:

En god kop kaffe med mælk (som det siges: mælk i kaffe er for folk, der i virkeligheden ikke kan lide kaffe!)
Schweitzer Drops og
mit sølvhjerte, som er så slidt, og som jeg endelig har fået sendt til sølvsmeden til reparation.

Hav en rigtig dejlig dag!


With a buzy day ahead of me, I am just going to show you 3 of my everyday favorite things:

A good cup of coffee with milk (as said: coffee with milk is for persons, who don't really like coffee!)
Swiss Drops (peppermint with chocolate inside, yummi!) and
my silver heart, which is so worn, and which I finally have sent to the silversmith for repair.

Have a great day!

No comments:

Post a Comment