Monday, September 19, 2016

Kettlebells og kvinder - Kettlebells and Women

I lørdags deltog jeg i et seminar, som blev kaldt 'Uimodståelig'. Det er det on-line træningskursus, som jeg følger. Som jeg allerede har fortalt, begynder jeg nu at kunne se og føle forandringerne, nu hvor jeg knokler 5. måned.

Lederen, Anna Bogdanova og hele holdet bag havde inviteret os alle til en event, og sjældent har jeg deltaget i noget, som har givet mig så meget.

Jeg deltog i 4 forskellige emner, og alle foredragsholdere var engagerede og sjove og jeg var helt 'høj', da jeg kom hjem.

Motivationen fik - om muligt - et yderligere boost, og hvor er det dejligt at være sammen med en masse mennesker i 'samme båd'.

Respekt!



Saturday I participated in a seminar called 'Irrisistable'. It is the on-line training program, I am following. As already told, I am starting to see and feel the changes now on my 5th month into it.

The trainer, Anna Bogdanova and her team had invited all of us to an event, and I don't think, that I ever have participated in anything, which has given me so much.

I participated in 4 different sections, and all the speakers were inspiring and fun, and I was 'high' from all the good input, when I came home.

My motivation got - if possible - a bigger boost, and it is great to be together with a lot of people in the same situations as yourself.

Thumbs up!

No comments:

Post a Comment