Friday, July 1, 2016

Købestop for Juni - Shopping Ban for June

Mit budget for juni er næsten identisk med samme måned sidste år. Jeg har været på en ferie, der har stået mig i 4000 kr., som jeg jo for længst har tjent ind på de tidligere måneder ved ikke at købe tøj og ting til hjemmet. Sidste år kom den udgift først i juli måned.
Men jeg har købt nogle småting i denne måned. Noget nyt, som der ikke har været behov for tidligere og noget som erstatning for ting, der har udtjent sig selv.
Posen med ting til genbrugsbutikken bugner ret meget, men det fotograferer jeg til ind- og udlisten i weekenden, så det kommer jeg tilbage til.
Jeg har også fået lavet fotobøger over mindste favoritpersons 3. år, og jeg får lavet en bog til favorit-familien og en til mig selv, så det er fordelt på gavebudgettet og posten til ting til huset (bogen til mig selv). Sådan nogle bøger er ikke helt billige, men de er til gengæld også alle pengene værd.
Hav en rigtig god weekend, og lad være med at bruge tid på at gå ud og ose. Gå en tur ud i det fri i stedet!

Hvis man ikke går på 'opdagelse' her, sparer man med garanti penge!
If you don't go 'browsing' here, you will save a lot of money!

My budget for Juni is almost identical with the same month last year. I have been on holiday, which cost 600 $/540 Euro, which is an amount that I have saved by not buying stuff for the house and clothes. Last year I didn't have holidays until July.
I have bought a few small things things this month. Something new, which I haven't needed before, and some things replacing something, which have outlived their time.
The bag with stuff for the 2nd hand shop is quite heavy, but I will take photographs for the in and out list during weekend, so I will come back to that.
I have also had photo books made of the smallest favorite persons 3. year. I make one for the favorite family and one for myself, so that amount is divided between the gift budget and the purchases for the home (the book for myself). These books are quite expensive, but worth every penny.
Have a nice weekend - and don't go buy stuff. Go for an walk instead!

No comments:

Post a Comment