Friday, May 6, 2016

Ind- og ud-listen - The In- and Out List

Så er der status på de ting, der er gået ind og ud i løbet af april. Det er lidt utroligt, at man kan blive ved, men behovene for, hvad man har brug for skifter, så der vil være ting, der 'pludselig' ligger ubrugte hen og ting, der kræver opdatering eller fornyelse. Det er de ting, som vi ikke får afhændet, som gør, at vi får rod. Når der kommer noget andet ind, skal det gamle ud, så det ikke hober sig op.

Så her kommer ud-listen:

En stor grå trøje (der overhovedet ikke er blevet brugt i vinter)
Tre toppe, to sorte og en hvid (jeg har rigeligt)
En råhvid trøje med guld-broderi
En grå t-shirt med lange ærmer og glimmer (!!!)
Nogle bøger
En gammel dåse, som jeg synes er fin, men jeg flytter bare rundt med den
Og et tomt hvidt ringbind (nok en bunke papirer, som jeg har smidt ud).

På indlisten står der:

Sorte sokker (igen - men nu er alle udskiftet)
Briller (de var meget tiltrængt, men det opdagede jeg først for alvor, da jeg fik dem! Desværre kan jeg ikke bruge kontaktlinser).

Så det var det, og det føles godt. Nu skal det hele pakkes, og så kører jeg til genbrugsforretningen.


Now status for the things, which have gone in and out of my house during April. It is a bit unbelievable, that you can keep tossing things, but your needs change, so there will be things, which 'all of a sudden' just are lying un-used or things, which need being updated or replaced. These are the things which create clutter, so they have to go.

So here comes the out-list:

A big grey cardigan (which I didn't use at all this winter)
Three tops, two black ones and one white (I already have enough)
A white cardigan (with gold embroidery)
A grey t-shirt with long sleeves and bling (!!!)
Some books
An old cookie jar (which I really like, but I just keep moving it around)
And an empty white binder (yet another pile of papers, I have got rid of).

And the in-list:

Black socks (again - now they are all replaced)
Glasses (they were needed! - I didn't realize how much, until I had them! Unfortunately, I cannot wear contact lenses).

So job well done for this month. Now it has to be packed, and I will go to the second hand store.

No comments:

Post a Comment