Wednesday, April 27, 2016

Travl dag - Busy Day

Det er en travl dag - af den gode slags.
I morges var jeg hos fysioterapeut, og det var dejligt, og derefter har jeg arbejdet på et projekt, jeg gerne vil færdiggøre hurtigst muligt. Jeg har to år i træk lavet en fotobog over mindste favoritmenneskes liv, og nu er jeg i gang med den tredie. Det er så sjovt, og det er så svært at begrænse sig.
Men jeg slutter nu, for jeg bliver snart hentet af venner, som har foræret mig en tur på Louisiana munstmuseum i fødselsdagsgave.
Hav en god dag.


It is a busy day - of the nice kind.
This morning I was at the physiotherapist, and that felt good, and after that I have been working on a project, I want to finish as fast as possible. I have two years in a row made a photo book over my smallest favorite person's life, and now I am making the third one. It is so much fun, and it is so difficult to limit oneself.
But I will finish for today, because I am going to be picked up by friends, who have given me a trip to an art museum as a birthday gift.
Have a nice day.

No comments:

Post a Comment