Friday, September 11, 2015

Fejlkøb - Shopping Error

Striber - jeg kan ikke få nok af striber! Det vil sige, selvfølgelig kan jeg det, men jeg har ret mange stribede bluser i flere farvekombinationer. Mest hvid, sort, blå eller grå.
Så jeg troede, at denne (relativt) nye top ville være fin, men den fungerer ikke for mig. Jeg synes, at den ser ud, som om jeg har vendt vrangen ud! Så den skal ud. Der skal ikke ligge noget 'dødt' tøj i mit skab.
Nu kommer den i genbrugs-posen, og så håber jeg, at nogen anden føler anderledes end jeg.



Stripes - I cannot get enough stripes. Of course I can, but I have quite a lot of striped tops in different color combinations. Mostly white, black, blue and grey.
So I thought that this (relatively) new top would be nice, but it doesn't work for me. I think, that it looks as if I have turned it inside out. So it has to go. I don't want any 'dead' clothes lying around in my closet!
Now it goes to the 2nd hand bag, and I hope that somebody will feel differently than I do.

No comments:

Post a Comment