Wednesday, July 22, 2015

Planer der gik i vasken - Plans down the Drain

Vågnede glad kl. lidt over 7, ud af sengen, skønt vejr, i bad med masser af gode planer i hovedet, og så... oversvømmelse! Vand ud over hele gulvet. Det standsede heldigvis, før det nåede ud i gangen. Jeg så det ikke, før jeg trak bruseforhænget til side.
Så nu har jeg tilbragt et par timer med at tage mig sammen til at rense afløbet. Jeg hader det! Men det blev gjort, og så virker skidtet stadig ikke. Nu venter jeg på blikkenslageren!
Livet sker, når du har andre planer - jeg kunne bare have ønsket, at det havde været en lidt mere romantisk afbrydelse ;-)

Den gode udsigt...-  The nice view...

og den dårlige - and the bad one.

Woke at a little past 7, out of bed, great weather, jumping in the shower with a lot of good plans buzzing in my head, and then... flooding! All over the floor! Luckily it stopped, before it ran out into the hall. I didn't see it, until I pulled the shower curtain away.
So now I have spent a couple of hours pulling myself together to rinse the drain. I hate it! But I did it, and it still doesn't work. Now I am waiting for the plummer!
Life happens, when you have made other plans - just wish that it had been a more romantic interruption ;-)

No comments:

Post a Comment