Monday, April 27, 2015

Sengetøjstest - Bed Linen Test

Jeg er ved at teste sengetøj. På to måder. Jeg har i de sidste 20 år haft hvidt sengetøj, og jeg har købt sengetøj af god kvalitet. Nu har jeg kastet mig ud i at prøve noget nyt. Et billigere sæt, som også har farve. Som det første et er lidt overraskende at komme ind i mit soveværelse nu, hvor det hele ser så anderledes ud. Som nr. 2 er jeg spændt på, om kvaliteten viser sig at være dårligere. Jeg har endnu ikke prøvet at have den mørke side opad. Jeg skal lige vænne mig til det.


I am testing bed linen. In two ways. I have for the past 20 years had white bed linen, and I have bought bed linen of good quality. Now I am trying something else. I have bought a cheaper set of linen, which also has color. The first surprising thing is coming into the bedroom, because it looks so different. The second thing is, if it shows that the quality is less good - or not.
I still haven't tried to have the dark side up. I have to get used to the look first.

No comments:

Post a Comment