Friday, April 10, 2015

Nyt forårs-outfit - New Spring Outfit

Så lykkedes det endelig! Jeg fik købt en cottencoat. Helt uden dikkedarer. 'Bare' en cottencoat. Samtidig købte jeg en taske. Det er en taske fra Markberg, som er et dansk mærke med god kvalitet og rimelige priser.Jeg har ingen lys taske, og jeg synes, at det virker for hårdt, når man om sommeren er luftigt klædt og bærer en sort taske.
Begge dele er købt for nogle af de penge, jeg har sparet ved mit købestop i de første 3 måneder af året, og jeg mangler stadig at krydse et par ting af på listen, før sommergarderoben er klar. Men så kommer det også til at passe sammen på kryds og tværs, og så er jeg fri for at klat-købe.



Finally! I bought a cottencoat. A totally minimalist one without any fussy details. 'Just' a cottencoat.
At the same time a bought a bag. It is of the brand Markberg, which is a Danish brand with good quality and reasonable prices. I only have small black bags, and it looks so dominating, when you are wearing summer clothes.
Both items are bought for the money, I saved at my purchase stop during the first 3 months of this year, and I still have a couple of things to buy from my list, before the summer wardrobe is ready. But then everything can be mixed in all combinations, and I don't have to go shopping on and off.

No comments:

Post a Comment