Monday, April 13, 2015

En større investering - Quite A Big Purchase

Nu kammer jeg sammen og anskaffer mig en iPad! Jeg er sikkert den eneste, der ikke har en på nuværende tidspunkt. Nej, spøg til side!
Jeg har ikke ønsket det, fordi jeg havde overbevist mig selv om, at en laptop og en telefon er nok. Men om aftenen, når jeg sidder og slapper af, og gerne lige vil finde ud af den ene eller den anden ting, så åbner jeg computeren, og før jeg ved af det, sidder jeg og arbejder. Det duer ikke! Så nu gør jeg den investering og håber på, at det ændrer mine arbejdsvaner - lidt!

 
Når man kommer sent hjem, er en rest karry-kylling fantastisk!
When you get home late, a left-over portion of curry chicken fantastic!

I have decided that I am going to get myself an iPad! I am probably the only person, who hasn't got one by now! Just joking!
I haven't wanted one, because I had convinced myself that a laptop and a phone is enough. But during evenings, when I am supposed to relax, I get an idea and want to find out this or that, and then I start the laptop, and before I know of it, I am sitting working. That's not good. So now I will make the investment hoping that it will change my work habits - a little bit!

No comments:

Post a Comment