Monday, March 9, 2015

Et møbel ud! - One Piece of Furniture Out!

I weekenden afhændede jeg et skab. Det stod bag en dør i stuen og indeholdt alle de ting, som hører til mine aktiviteter, bl.a. foto og malegrej og så lidt private papirer.
Det var et godt, men tungt og stort skab, og jeg har besluttet, at jeg ikke vil have møbler, som jeg har svært ved at rykke rundt med. Så der kom et sødt par og afhentede det.
Jeg fik sorteret ud i det hele og fandt ud af, at jeg sagtens kunne have det i mit skab i soveværelset, så nu har jeg et tomt hjørne i min stue, som jeg skal finde ud af, hvad jeg skal gøre ved - eller om der overhovedet skal gøres noget ved det?!
Lige nu får det lov til at stå tomt.



During the weekend I gave a cabinet away. It was placed behind a door in my living room and contained all the stuff I use for my activities, like photography and painting, and some binders with private papers.
It was a good, but heavy and big cabinet, and I have decided that I don't want furniture, which are difficult to move around. So a nice couple came and picked it up.
I sorted the contents and found out, that I could easily store it in the cabinet in my bedroom, so now I have an empty corner in my living room, which I have to find out what to do with - or if anything should be doneabout it at all?!
For now I will leave it empty.

No comments:

Post a Comment